Per regalar joguines de POKÉMON, McDonald ‘s es dispara a borsa

La cadena d’hamburgueseries ha vist com les accions de McDonald ‘s Holdings Japan, han pujat fins a un 23 per cent durant la jornada de dilluns passat, cosa que representa la major guany diària des de la seva entrada a borsa fa 15 anys, una vegada que van començar a regalar-se amb les Happy Meals, les joguines relacionats amb personatges de Pokémon.

Les joguines, que des de divendres passat acompanyen aquests menús infantils al Japó han aconseguit, que també dimarts les accions pugessin un altre 9,84 per cent, el que unit a l’increment de dilluns, segons els experts significa per a la filial japonesa d’aquesta empresa , la revaloració de la marca en més d’un 15 per cent.

La febre per aquest suc de Nintendo tot just ha començat i McDonald ‘s s’ha convertit en la primera marca oficial a nodrir-se d’aquest èxit, ja que a més en breu patrocinarà pokeparadas i oferirà gimnasos de Pokémon Go en els seus establiments, amb la intenció d’atraure els jugadors als seus locals de menjar ràpid. Una estratègia de màrqueting que serà replicada a la resta del planeta, segons TechCrunch, si té èxit.

De fet, moltes marques estan ja a l’espera de poder ser incloses en aquestes pokeparadas, per exemple, perquè d’aquesta manera es garanteix un nou flux de possibles consumidors als seus establiments, patrocinadors d’aquests espais en els quals els usuaris podran caçar els personatges del joc.

 

pokemon japan

(Font: http://www.merca20.com/)