Per què LEGO prioritza als seus fans?

Les marques han de comprendre “les necessitats socials” dels seus consumidors, els elements que fan que les interaccions i la comunicació en relació amb la marca funcioni.

Una de les marques que tenen més èxit entre un públic més variat i divers és Lego. La companyia de joguines ha aconseguit crear una marca molt poderosa, un que aconsegueix connectar molt bé amb les audiències i que aconsegueix establir relacions molt valuoses amb el públic. Encara que els seus productes estan destinats, en principi, als nens, els Lego tenen consumidors de totes les edats i consumidors tots ells entusiastes de la signatura.

Lego és, de fet, una de les lovemark més sòlides i solvents, la marca de joguines més valuosa del món i una de les marques més valuoses també quan tirem mà de la llista general de companyies. Però ¿què ha fet Lego per connectar amb les audiències d’aquesta manera i per assegurar-se posicions tan sòlides en la seva relació amb el mercat i amb els consumidors?

La companyia s’ha posicionat al consumidor en l’epicentre de la seva estratègia i ha aconseguit que els consumidors es converteixin en una part més (i molt efectiva) de la seva estratègia de posicionament de marca.

La firma, que té al darrere una història molt llarga que li ha permès convertir-se en un d’aquests productes que passen de pares a fills, ha establert no només una estratègia de productes molt efectiva o una espècie d’estil en publicitat molt reconeixible i eficient, sinó també una presència molt sòlida en xarxes socials. Lego ha aconseguit crear comunitat (que és el que realment importa, més enllà de les xifres). Els seus vídeos tenen tant èxit a YouTube com els continguts de les televisions i han estat capaços de crear estratègies molt de nínxol a Twitter. I, en general, han convertit als consumidors en fonts de continguts.

 

20161024104515

 

Una de les marques que tenen més èxit entre un públic més variat i divers és Lego. La companyia de joguines ha aconseguit crear una marca molt poderosa, un que aconsegueix connectar molt bé amb les audiències i que aconsegueix establir relacions molt valuoses amb el públic. Encara que els seus productes estan destinats, en principi, als nens, els Lego tenen consumidors de totes les edats i consumidors tots ells entusiastes de la signatura.

Lego és, de fet, una de les lovemark més sòlides i solvents, la marca de joguines més valuosa del món i una de les marques més valuoses també quan tirem mà de la llista general de companyies. Però ¿què ha fet Lego per connectar amb les audiències d’aquesta manera i per assegurar-se posicions tan sòlides en la seva relació amb el mercat i amb els consumidors?

La companyia s’ha posicionat al consumidor en l’epicentre de la seva estratègia i ha aconseguit que els consumidors es converteixin en una part més (i molt efectiva) de la seva estratègia de posicionament de marca.

La firma, que té al darrere una història molt llarga que li ha permès convertir-se en un d’aquests productes que passen de pares a fills, ha establert no només una estratègia de productes molt efectiva o una espècie d’estil en publicitat molt reconeixible i eficient, sinó també una presència molt sòlida en xarxes socials. Lego ha aconseguit crear comunitat (que és el que realment importa, més enllà de les xifres). Els seus vídeos tenen tant èxit a YouTube com els continguts de les televisions i han estat capaços de crear estratègies molt de nínxol a Twitter. I, en general, han convertit als consumidors en fonts de continguts.

 

20161024104633

 

Una de les marques que tenen més èxit entre un públic més variat i divers és Lego. La companyia de joguines ha aconseguit crear una marca molt poderosa, un que aconsegueix connectar molt bé amb les audiències i que aconsegueix establir relacions molt valuoses amb el públic. Encara que els seus productes estan destinats, en principi, als nens, els Lego tenen consumidors de totes les edats i consumidors tots ells entusiastes de la signatura.

Lego és, de fet, una de les lovemark més sòlides i solvents, la marca de joguines més valuosa del món i una de les marques més valuoses també quan tirem mà de la llista general de companyies. Però ¿què ha fet Lego per connectar amb les audiències d’aquesta manera i per assegurar-se posicions tan sòlides en la seva relació amb el mercat i amb els consumidors?

La companyia s’ha posicionat al consumidor en l’epicentre de la seva estratègia i ha aconseguit que els consumidors es converteixin en una part més (i molt efectiva) de la seva estratègia de posicionament de marca.

La firma, que té al darrere una història molt llarga que li ha permès convertir-se en un d’aquests productes que passen de pares a fills, ha establert no només una estratègia de productes molt efectiva o una espècie d’estil en publicitat molt reconeixible i eficient, sinó també una presència molt sòlida en xarxes socials. Lego ha aconseguit crear comunitat (que és el que realment importa, més enllà de les xifres). Els seus vídeos tenen tant èxit a YouTube com els continguts de les televisions i han estat capaços de crear estratègies molt de nínxol a Twitter. I, en general, han convertit als consumidors en fonts de continguts.