LADYBUG S’EXPANDEIX PER EUROPA

LADYBUG S’EXPANDEIX PER EUROPA

La sèrie animada de televisió Prodigiosa: Les Aventures de Ladybug ha traspassat la petita pantalla per expandir-se pel territori europeu a través d’un potent programa de llicències que, de la mà de Planeta Junior, cobreix totes les categories de producte. La sèrie, dirigida a un target infantil i juvenil, narra les aventures de Marinette, una […]

La indústria joguetera multiplicarà les seves vendes al desembre

La indústria joguetera multiplicarà les seves vendes al desembre

Segons es desprèn de les dades proporcionades per l’últim estudi “El Canal detallista en el sector jogueter 2016” de Fintonic, la marcada estacionabilidad del mercat del joguet continua sent una constant, any rere any. D’aquesta manera, el 48,7% del negoci del sector es concentra en la campanya de Nadal, la qual comprèn des de novembre […]

KERAD GAMES llança el seu NOU JOC DE FUTBOL

KERAD GAMES llança el seu NOU JOC DE FUTBOL

Disponible per Android i iOS, Trivia League és un joc gratuït que posarà a prova els teus coneixements del món del futbol. Els videojocs són una bona inversió. Ja sigui a través del món dels e-Sports o apostant per la creació d’un estudi. Aquest univers té una gran demanda que cal alimentar i això és una […]

ZOU, ara a ClanTV

ZOU, ara a ClanTV

La sèrie de pre-escolar “ZOU”, produïda per Cyber Group Studios, ha començat a emetre en el canal de televisió Clan TV. Així, el primer passi de les aventures de la petita zebra ha superat la mitjana de la cadena. D’aquesta manera, basada en una col·lecció de llibres il·lustrats de Michel Gay, la sèrie que narra […]

Nadal de realitat augmentada amb EL CORTE INGLÉS

Nadal de realitat augmentada amb EL CORTE INGLÉS

MITJANÇANT UNA APP, EL NOU CATÀLEG OFERIRÀ L’INFANT LA POSSIBILITAT DE TRIAR ELS SEUS JOGUETS, VEURE COM ES MOUEN, O FER LA CARTA ALS REIS MAGS. Amb un tiratge de més de 3 milions d’exemplars compostos per 424 pàgines, i més de 2.500 referències, el nou catàleg de joguines d’El Corte Inglés porta com a […]

Per què LEGO prioritza als seus fans?

Per què LEGO prioritza als seus fans?

Les marques han de comprendre “les necessitats socials” dels seus consumidors, els elements que fan que les interaccions i la comunicació en relació amb la marca funcioni. Una de les marques que tenen més èxit entre un públic més variat i divers és Lego. La companyia de joguines ha aconseguit crear una marca molt poderosa, […]

DISNEY crea concurs de curts per ROGUE ONE

DISNEY crea concurs de curts per ROGUE ONE

Les franquícies de Star Wars i Marvel són probablement els millors negocis que ha fet Disney en els últims anys, tan sols les cintes més recents ( ‘The Force Awakens’ i ‘Captain America: Civil War’) li han produït ingressos per més de 3 mil 200 milions de dòlars en conjunt, segons dades de Box Office […]

TWIRLYWOOS

TWIRLYWOOS

Una nova sèrie preescolar de Anne Wood, creadora dels “Teletubbies” i “In the Night Garden”, Twirlywoos és un riure a riallades, una delícia. La sempre curiosa Twirlywoos busca aventura i diversió allà on va. Ja sigui en el món real, o en el seu gran vaixell vermell, que li encanta amagar-se, imitar i sorprende en descobrir coses noves. Creat […]

Pokémon Go: així és el videojoc del futur

Pokémon Go: així és el videojoc del futur

Pokémon Go ha arribat al carrer. De forma literal, perquè ara cal utilitzar el telèfon mòbil per observar la nova realitat que s’amaga als nostres carrers. I és que estem envoltats de Pokémon, encara que no els veiem. Dos conceptes del matí s’han unit per aportar una experiència social a nivell tecnològic com poques vegades […]